سایت ساز / فروشگاه ساز / وبلاگ ساز

دسترسی سریعورود / ثبت نامdm3.irگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

کسب و کار و درآمد از طریق پیامک انبوه بدون سرمایه اولیه

محتوای این بخش توسط کاربران و به عنوان پیشنهاد ثبت شده است. لطفا قبل از استفاده از خدمات هر یک از سایت ها، مسئولیت پذیر باشید و موارد امنیتی را رعایت نمایید.

چگونه کسب و کار خود را راه اندازی کنیم ؟ 

و درآمد از طریق پیامک انبوه بدون سرمایه اولیه داشته باشیم ؟

پنل ارسال پیامک در واقع نرم افزاری تحت وب است که پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، وارد محیط آن خواهید شد.

در پنل پیامک فری اس ام اس پنل امکانات مختلفی از جمله: ارسال پیامک به صورت گروهی، مسابقه، نظر سنجی، دریافت پیامک، دفترچه تلفن، ارسال پیامک به صورت شهر به شهر و چندین قابلیت دیگر وجود دارد.

راه های پول در آوردن با داشتن یک پنل نمایندگی ارسال پیامک انبوه

 شما می توانید بدون سرمایه اولیه با ثبت نام یک پنل نمایندگی ارسال پیامک انبوه دریافت کنید و از چهار شکل درآمد کسب کنید.

راه اول کسب درآمد: از طریق فروش پنل ارسال پیامک (مانند فروش زمین)

ثبت نام پنل پیامک رایگان

 

شما می توانید پنل های پیامکی خود را همانند همان فرد سرمایه گذار با دو قیمت متفاوت به فروش برسانید:

 

قیمت کمتر با فروش یک پنل ارسال پیامک معمولی که مشتریان شما قادر خواهند بود، از طریق آن به جامعه هدف خود پیامی را برسانند.

 

تمام شرکت ها و موسسات، مدارس و دانشگاه ها، مدرسان و آموزشگاه ها، ناشران و هنرمندان، رستوران ها و فست فودها، کافی شاپ ها، شعب بیمه، آژانس های هواپیمایی، فروشندگان، وب سایت های مختلف و .... همه و همه می توانند مشتریان خوب شما باشند. این پنل ها را می توانید با قیمت پایین تر، در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا شروع به ارسال پیامک های شخصی خود کنند.

 

لازم به ذکر است شرکت ارائه دهنده نمایندگی، هیچ مبلغی بابت ایجاد پنل از شما دریافت نخواهد کرد. این یعنی تمام درآمد از فروش این پنل ها متعلق به خود شما خواهد بود و بخشی از سودتان به حساب می آید.

 

نکته دیگر اینکه تنظیم قیمت و امکانات هر یک از این پنل های کاربردی کاملا در دست شما خواهد بود. این یعنی نیاز نیست تعرفه های شما همچون شرکت مادر باشد، بلکه خودتان با توجه به نیاز و بازار هدف خود آن ها را تعیین می کنید.

قیمت بیشتر با فروش پنل های ارسال پیامک ویژه که مشتریان شما قادر خواهند بود علاوه بر ارسال پیامک از پنل خود، پنل نمایندگی هم بفروشند (همانند معامله ای که شما با آن ها کردید!! ).

 

این موضوع شاید در ابتدا کمی عجیب باشد، اما شما می توانید به هر تعداد نفر دیگر از طریق پنل نمایندگی خود، پنل نمایندگی بفروشید تا آن ها نیز همانند شما شروع به کسب درآمد کنند و البته دادن اجازه این سطح از دسترسی، قیمت بالاتری برای مشتریان شما خواهد داشت.

 

شما می توانید هر کدام از پنل های نمایندگی که به فروش می رسانید، با قیمت بالاتر از پنل نمایندگی که خودتان خریده اید، بفروشید!

 

راه دوم کسب و کار : فروش پیامک به کسانی که از پنل های ارسال پیامک شما استفاده می کنند (همانند فروش گوجه فرنگی به مغازه داران)

 

شما با فروش هر عدد پیامک به پنل داران خرد از ما به التفاوت خرید پیامک و فروش آن سود خواهید برد.

 

راه سوم کسب درآمد: فرستادن پیامک مستقیم از پنل خودتان (همانند فروش مستقیم گوجه فرنگی توسط فرد سرمایه گذار به مردم)

 

خود شما هم می توانید از پنل خودتان برای مشتری هایتان پیامک بفرستید و از مابه التفاوت خرید پیامک و فروش آن سود ببرید.

 

راه چهارم کسب درآمد: فروش خطوط به استفاده کنندگان (همانند فروش پلاک به مغازه داران)

 

ارسال پیامک از پنل پیامک نیازمند وجود یک شماره خط ارسال با شماره های عمومی و اختصاصی است.

 

شماره های عمومی: شماره هایی هستند که بین کاربران و نماینده به اشتراک گذاشته می شود و قابلیت دریافت برای کاربران و استفاده کنندگان را ندارد.

 

خطوط اختصاصی: خطوطی هستند که توسط کاربر خریداری شده و قابلیت دریافت را دارا خواهد بود.

 

سود در این روش نیز به مابه التفاوت خط خریداری شده از شرکت مادر و خط فروخته شده بستگی دارد.

 

 

 

دستورالعمل اجرایی

 

1. شرکت های مادر ارائه دهنده این سرویس را پیدا کنید و تعرفه های آن ها را مقایسه کنید. نمونه ای از این شرکت ها عبارتند از:

 

. شرکت فری اس ام اس پنل
شرکت پارسه دِو

2. تصمیم بگیرید که می خواهید در سطح پنل نمایندگی یا سطح پنل ارسال پیامک فعالیت کنید. قیمت های این دو معمولا 150 هراز تومان و 400 هزار تومان است. پس از تحقیق و تفکر یک پنل برای خود بخرید.

 

3. شروع به بازاریابی و فروش پنل و پیامک در شهر خود کنید. افراد زیادی در اصناف مختلف هستند که عاشق همکاری با شما هستند. برای آشنایی بیشتر با پیشنهاد های جذابی که می توانید به اصناف مختلف بدهید به وبسایت کتاب حاضر مراجعه کنید.

 

4. تلاش کنید با فروش یا واگذاری پنل های بیشتر، درآمد ثابتی حاصل از فرستادن پیامک اصنافی که از پنل شما استفاده می کنند، برای خود ایجاد کنید. این استراتژی باعث به وجود آمدن یک درآمد آفلاین پس از مدتی برای شما خواهد شد.

 

به عبارتی پس از مدتی فعالیت دیگر نیاز نیست تا شما کار کنید و ماهیانه درآمد ثابتی از ارسال پیامک پنل داران خود بدست خواهید آورد. این شکل از درآمد بسیار ارزشمند و وسوسه کننده است.

 

 

این بود مختصری کوتاه و مفید درباره آموزش کسب و کار و درآمد از طریق پیامک انبوه امیدواریم این متن مورد رضایت شما قرار گرفته باشد.
ثبت نام نمایندگی رایگان پنل پیامک

paraxor
ارسال شده در 08:12 1400/12/06
با سنجاق کردن، این موضوع همواره در ابتدا و بالای ارسال های دیگر کاربران و با رنگی متفاوت نمایش داده شود.
آگهی چند روز در بالای این تالار سنجاق شود ؟
این مقدار هدیه به مجموع بودجه سفارش اضافه می شود
این عدد هزینه نهایی سفارش است
با سنجاق کردن، می توانید یک موضوع را همواره در بالای تالار و در ابتدای ارسال های دیگران قرار دهید. به این ترتیب، با ورود دیگر کاربران به تالار، ابتدا موضوع ارسالی شما را مشاهده می کنند. برای سنجاق کردن یک موضوع، کافی است به بخش "ارسال های من" مراجعه کرده و برای موضوع مد نظرتان، امکان سنجاق را فعال نمایید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما