سایت ساز / فروشگاه ساز / وبلاگ ساز

دسترسی سریعورود / ثبت نامdm3.irگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

کسب درآمد قطره ای از 13 ارز متنوع

محتوای این بخش توسط کاربران و به عنوان پیشنهاد ثبت شده است. لطفا قبل از استفاده از خدمات هر یک از سایت ها، مسئولیت پذیر باشید و موارد امنیتی را رعایت نمایید.
در سایت ESfaucet امکان کسب درآمد از 13 ارز دیجیتال مختلف میسر خواهد بود. برخی از این ارزها اعتباری بیشتری داشته ( Bitcoin ، Ethereum ، Litecoin ، Ripple ، Dogecoin ، Bitcoin Cash ، Tron ) و برخی دیگر به تازگی معرفی شده و در حال شکل گیری هستند ( stellar ، Digibyte ، Basic Attention Token ، 0x)
 
همچنین ارز ES-Coin ، واحد پول داخلی سایت ESfaucet بوده و از طریق آن می توانید امکانات داخلی سایت مانند یک روز استراحت، افزایش ضریب درآمد، حساب کاربری ویژه و ... را خریداری نمایید.
 
برای ثبت نام از طریق این لینک بالا وارد شوید و در فیلد Username یک نام کاربری انتخابی وارد نمایید. برای وارد کردن نام کاربری فقط از حروف و اعداد انگلیسی استفاده نمایید. سپس در فیلد Email ایمیل تان را وارد نمایید. در فیلد Password یک عبارت دلخواه به عنوان رمز عبور وارد نمایید. رمز عبور می بایست ترکیبی از اعداد و حروف انگلیسی باشد. در فیلد Confirm Password مجددا رمز عبور را وارد نمایید.
 
سپس روی مربع سفید رنگ در کنار عبارت I′m not a robot کلیک نمایید. در برخی موارد ممکن است پنجره ای نمایش داده شود که در آن از شما خواسته می شود تصاویر مرتبط با کلمه نمایش داده شده در بالای پنجره را انتخاب و سپس روی کلید Submit یا راستی آزمایی کلیک نمایید. پس تیک خوردن مربع سفید رنگ، روی کلید Register کلیک نمایید تا ثبت نام شما کامل شود.
 
پس از اتمام ثبت نام، به آدرس ایمیل تان مراجعه کرده و به دنبال ایمیلی با عنوان Welcome to ESFaucets, Activate Your Account بگردید. این ایمیل را باز کرده و روی کلید Activate Account کلیک نمایید تا فرآیند فعال سازی حساب کامل شود.
 
پس از ورود به حساب کاربری تان در سایت ESfaucet ، در ستون سمت راست، گزینه Faucets را انتخاب کرده و از زیرمنو باز شده، یکی از ارزها را به دلخواه انتخاب نمایید. در این صفحه کمی اسکرول کرده تا به عبارت Click here to claim مواجه شوید. با کلیک روی این کلید، باکس کپچا نمایش داده می شود. مشابه تصویر، روی مربع سفید رنگ در کنار عبارت I′m not a robot کلیک نمایید. پس تیک خوردن مربع سفید رنگ، روی کلید verify کلیک نمایید تا جمع آوری ارز تولید شده کامل شده و این مقدار به حساب کاربری شما در سایت ESfaucet شارژ شود.
 
برای تولید ارز در این سایت، نیازی نیست در سایت حضور داشته باشید و تنها کافی است در هنگام جمع آوری ارز به سایت ESfaucet مراجعه نمایید. هر 5 دقیقه یک بار امکان جمع اوری ارز تولید شده میسر خواهد بود اما با توجه به ارزش و مقدار ارز تولید شده در هر دقیقه، توصیه می شود هر یک ساعت، یک بار به سایت مراجعه نموده و نسبت به جمع آوری ارزها اقدام نمایید.
eqmlmik
ارسال شده در 18:02 1400/02/05
بله موفق باشی
amirmoh
21:10 1401/12/19
با سنجاق کردن، این موضوع همواره در ابتدا و بالای ارسال های دیگر کاربران و با رنگی متفاوت نمایش داده شود.
آگهی چند روز در بالای این تالار سنجاق شود ؟
این مقدار هدیه به مجموع بودجه سفارش اضافه می شود
این عدد هزینه نهایی سفارش است
با سنجاق کردن، می توانید یک موضوع را همواره در بالای تالار و در ابتدای ارسال های دیگران قرار دهید. به این ترتیب، با ورود دیگر کاربران به تالار، ابتدا موضوع ارسالی شما را مشاهده می کنند. برای سنجاق کردن یک موضوع، کافی است به بخش "ارسال های من" مراجعه کرده و برای موضوع مد نظرتان، امکان سنجاق را فعال نمایید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما